Thursday, August 13, 2009

For The First² Time!!!

Untuk pertama kalinya aku bukak blog nie, (actually aku dah bukak pon, cume lupe ID) huhuhu, so, untuk post yang pertame nie, aku nak ucapkan WELLCOME!!! kepada pengunjung Blog aku nieh. web nie aku ingat aku nak buat pasal Design & Sewonok²... er, aku tak pandai cakap sangat, tapi... eden torai yooooo!! :)




First Thing first,


kire² hujung minggu lepas, aku takde pe² nak buat, so,

aku decide nak buat photographi ngan member aku, but sadly, all kengkawan aku dan merantau da, sorang je ad (tu pon sbb keje dekat seremban, macam nak jumpe YB nak carik mamat nieh)

memule aku nak amik pemandangan je. tapi lepas basuh moto geram pulak aku, so, aku decide nak buat nieh... sesi photographic with motorcycle!!

kitorg amik gambar macam nak rak, pas2 gi kehulu, kehilir, sampai aku kene tolak motor (minyak abis) hahahah, masak aku!!!


P/S : moralnye, isi minyak pepenuh kalau umah ujung kampung :P

2 comments:

Kamil Alta said...
This comment has been removed by the author.
Kamil Alta said...

fuyoooo... mat rempit de blog tuuu... hehe
nape penuh dgn bunga-bungaan nih..
letak la awek jepun sbgai penghias ke.. hehe...

www.data0.net / www.lombongit.net