Sunday, August 16, 2009

Kejadian Suey lagi... Of coz totap epy!! :)



Seperti yang korang sumer tau, aku g P.D (port dickson) hujung minggu lalu, nak dijadikan cerite, mmg seronok, kitorg gerak pukul 8.00 pagi (tak jadik waktu malam) sebab masalah teknikal... sampai P.D dalam pukul 10.00 (jalan romantik) mandi sampai kulit jadi negro. hahahha (no offend)... men bola pantai ngan kengkawan... tangkap gambar poyo sikit, makan pastu balik... tapi aku balik lone rider (sesorang) sebab geng aku balik pergi town pas2 g bangi antar orang umah memasing...

ni part yang suey nieh... huhuhu.. mase balik aku lupe isi minyak, disebabkan letih aku jalan je, buat tak tau yang minyak dalam tank aku dah nak kering... sampai kat hiway PEDAS moto aku sempot je.. aku ingat JAM.. rupenyer minyak abis.. meragau aku carik no. tipon member aku, huhuhu, BTW ad member aku tolong Alif & mamat.. Thanks guys!! then aku follow diorang balik buat kebun kambin diorang kat umah si alif nieh... agak seronok gak tgk diorang buat kija... happening!!

then aku balik, dalam perjalanan aku amik gambar umah lame aku, kire sumer gambar aku amik... saje je..



kesimpulan... memeang letih & menyirap.. tapi camane pon aku rase eppy sangat hari tuh.. :) Thanks Geng!!

5 comments:

Darkavenger said...

xajak aku tu suwey tu.. hahaha..

Darknight Elf said...

Gile sial mamat nhe...

cam azroy gua tgk mamat nhe...

mat sempit rupanya die nhe

hahahha

Kamil Alta said...

We will missed you forever. Sama2 lah kita mensedekahkan Al-Fatihah kpd arwah.

Ben Ten said...

Al-fatihah kepada rakan kita yg telah meninggalkan kita selama lama nya.....


i miss u kokure....

Unknown said...

seorang sahabat...teman...yang pernah bertahta di hati...rujukan....
telah pergi selama-lamanya....bagaikan tidak percaya....
..................
al-fatihah kepada mohd fahmi nordin....semoga rohnya dicucri rahmat..amin...